24 Aralık 2007 Pazartesi

Lider Kapattık


Dün galatasarayın maçı başlamadan önce yazdığım bir önceki yazımda Fenerbahce lider demiştim, bu inancın ve doğru tahminin mutluluğunu yaşıyorum şuan :) Dün gece maçı izleyemedim ama liderlikten bu hafta hiç şüphe etmemiştim.. Eve geldiğimde bir kız arkadaşın 'tebrikler' mesajıyla beraber daha sitelere girmeden yeniden lider olmanın,emaneti uzun bir aradan sonra geri almanın mutluluğunu yaşadım. Tombul Şişe eşliğinde keyifle izlenmesi gereken bir maçı bu hafta memlekette olmam ve dün gecenin son gecem olması sebebiyle izleyememenin tarif edilmez tatlı üzüntüsünü yaşamaktayım hala...

Sonuç olarak bu devre arasına lider olarak girmiş olduk, Sivasspor'un ikili averajla önünde kapattığımız bu ilk yarıda biz tribüncüler olarak vazifemizi elimizden geldiğince yerine getirdik... Bizi Avrupada,Türkiye Kupasında ve Ligde dolu dizgin ilerleyerek mutlu eden takımımıza teşekkürü borç biliyorum...

Viva Zico

Hiç yorum yok: