27 Aralık 2007 Perşembe

Amerikanın Askerleri


Şimdi Hürriyet'in sayfasında gördüm fetullah gülen bey amcamız ile ilgili bir yazının yer aldığı dergiyi istanbul üniversitesi beyazıt kampüsünde (deniz gezmiş'lerin okuduğu kampüs) satmak isteyen TKP'li öğrencilere kendilerini 'islamcı genclik' olarak adlandıran fetullahın askerleri saldırmış...

Olay bugünde devam etmiş ve 30 kadar öğrenci gözaltına alınmış.(tkp'li öğrenciler)

İşin ilginci yazıda yeni yök başkanı ile fetullah gülen arasındaki ilişki yer alıyormuş...

Kavganın ayrıntılarına gelirsek.. 10 öğrencinin yaralandığı kavgada yaralananların hepsi tkp öğrencisi, islamcı gencler kavgada satır,sopa ve döner bıçağı kullanarak tribün kavgası havası estirmiş :)

Şimdi bunlar işin haber yanı ama ben haberci değilim... Ben 5-10 yıl önce adı esamesi olmayan bu fetullahın askerlerinin nasıl bu kadar güçlendiğini merak ediyorum. Belki bu yazıyı okuyanların bile çoğu o görüşteki insanlar ve ben bundan rahatsızım. Din adı altında amerikan uşaklığı yapan herkesin karşısındayız. Tkp'li veya sosyalist olmamıza gerek yok... Devir vatanperverlerin birlik olma günüdür, sol-sağ günü değil...

Atam Sen Rahat Uyu Bekçisiyiz Cumhuriyetin

Hiç yorum yok: