3 Temmuz 2009 Cuma

Efsane Maraton blog'u kapanırken.

Böyle birkaç ayda bir önemli konularda yazmaya alıştım sanırım.

efsanemaraton blogunun yazarı olan kardeşim gibi her konuya bir blog yazacak vakti kendimde göremiyorum. Bunda hukuk fakültesinde okumam, tribün oluşumlarının birinin başını çekmem hareketli sosyal hayat ve pek tabii birde kız arkadaş etkisi söz konusu.

Fakat yinede böyle önemli bir konuyu atlamak istemem. Bu vesileyle bloga 1-2 entry daha girerim diye düşünüyorum.

Neyse bu kardeşimizi üniversitemizdeki Fenerbahçe mücadelesinin başını çekerken bize olan destekleri ile tanıdık ve sevdik. Sonrasında 4 yıldır yollarımız hiç ayrılmadı. Bir sezon kendisi maratonda biz migrostaydık, sonra bizde onun yanına geldik.

Yıllardır tribünün ve tribüncülüğün göbeğinde saf tutmakla beraber Fenerbahçe davasını yaşattık.

Gün oldu deplasman yaptık, sarhoşluklarını çektik, gün oldu halısaha maçlarında kendimizi koparken bulduk ama bu dostluğu kardeşliği hep yaşattık. Zaten bizim farkımız ordan gelir, en yenisinden en eskisine nerdeyse herkes birbirinin dostu- kardeşidir.

Kendisinin Amerikaya gitmemesi konusunda kendisine çok baskı yaptım. Hani üzerime düşen neyse onu yaptım. Ama kararını vermiş. Zaten aramızda manchester'lı diye takılırdıkşimdi de ohio'lu oluyor bildiğim kadarıyla. Allah yolunu açık etsin.

Şimdi sen yokken, ilk kim sarhoş olacak o otobüste? Rıdo kiminle kapışacak? Grubun işleyişiyle ilgili en ortayolcu ve demokrat fikirleri kim sunacak?
Şimdi sen yokken, Fenerbahçe tribünleri bir kişi eksik mi kalacak? Senin gibi dava adamları bu zamanlarda az bulunuyor, inşallah sen giderken arkandan başka kişileri teşvik etmişsindir bloğun sayesinde.

Şimdi sen yokken caddebostana indiğimizde kimi arıycaz be kardeşim.
Kim anlatıcak avrupa kupalarına gidipte yaşadığı anıları. Yurtdışı deplasmanlarında bizim pankartımızı kim asıcak oralara : )

İstisnasız her organizasyona katılmanla insanlar senden örnek alsın diyorum. Son olarak da son 1 haftadır senin uğruna yaptıklarımızı unutma, İnşallah oralarda tutunamazsın çok dayaklar yersin, seneye aramıza geri dönersin heheheh

Güle güle, Amerikada bir kişi fazlayız şimdi, işimize yararsa : ))

2 yorum:

Efsane Maraton dedi ki...

ağlamak istiyorum bu ne böyle olum. sanki öldükte arkamızdan ağıt yakılıyor :) bir gece ansızın gelebilirim hesabı ne zaman nereden çıkacağım belli olmaz. bir derbi öncesi bir bakarsın caddebostan bilet sırasında beni görebilirsin.

yazdıkların için ellerine, tüm iyi dileklerin için ağzına sağlık onur, hiç şüphem yok daha iyi yerlere gelecek unigfb...

hepinizi seviyorum ulan. ne kadar çıldırtsanızda, kızsamda seviyorum işte...

TribunselSevda dedi ki...

We came from Mençıstır !