29 Ocak 2008 Salı

Sivastaydık




Biliyorum epeydir ihmal ettim burayı ama iste yine bımba gibi bir konuyla dönüyorum...

Evet Sivastaydık, lig birincisi sahasında hiç yenilmemiş bir nevi havalara girmiş sivas kentine unigfb olarak pek çok üniversiteden yaptığımız katılımlarla tam anlamıyla çıkarma yaptık.

İstanbuldan gelen kardeşlerimiz KFY otobüsüyle, kayseriden gelenler kayseri gfb otobüsüyle ve yozgattan gelenler ise yozgat gfb otobüsüyle şehre akın ettiler. Ben ise tokatta bulunmam vesilesiyle tokattan bir servis kaldırıp 10 kişiyi sivasa götürdüm...

Çok soğuk olacak orda maç mı olur gibisinden söylentilere kulağımızı tıkayarak gittiğimiz sivasta bizi günlük güneşlik ve bahsedildiği kadar soğuk olmayan bir hava karşıladı. Önce İstanbuldan arkadaşlar sonra biz ve daha sonra yozgat ve kayseri adeta akın etti sivasa.

Ufak çaplı kavgalar yaşansa da benim genel görüşüm sivas halkının bize karşı olan misafirperverliğiydi ve onlara teşekkür ediyorum bu yüzden.

Stadda asılı olan pankartların yarısı bizdendi ve tezahuratlara katılım açısından da oldukça sağlamdık.

Böyle tektek kopuk kopuk yazmak hoşuma gitmedi, hikayeleştiremiyorum o yüzden de bu yazıdan sıkıldım gelmeyenler çok şey kaybetti gelenler çok memnun kaldı.

Burdan her zamanki gibi bize verdiği destekten ötürü Sefa abimize de sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum, UNIGFB her zaman her yerde...

Hiç yorum yok: